annanordlund

2009-09-05
11:03:03

Info från sjukstugan.
Denna helg började inte så bra, först var jag jättehängig när jag kom till Ljusdal, sen så sjuknar också älsklingen in. Han är den av oss som mår sämst och ni vet väl hur karlar blir vid förkylning? Jag är iaf snäll och serverar honom frukost och går ut med hundarna som vi är hundvakt till. Man ska samla pluspoäng när man kan ;)

Vet inte hur mycket som blir byggt idag, igår blev det ena halvan av väggen iaf :) Ingen av oss är supermannen heller så vi får helt enkelt ta det lugnt och bli glad över allt som presteras i helgen med tanke på hur vi mår.

Ska slänga mig in i duschen och åka till Albins och köpa present till den sötaste 2-åringen :)
Sen blir det kurering och möjligtvis en sväng till Rödmyra.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: