annanordlund

2009-09-08
16:43:03

Förbenat vad produktiv jag kan vara ibland!
Körde upp till Östersund igår och jobbade natten på jobbet.
Idag klippte jag mig, det tog ca 3h men det var det absolut värt!
Sen åkte jag på stan för att hitta tre glas som jag ska ha i badrummet i husvagnen till tops och dylikt. Jättesöta blå/turkosa glas med "bubblor" i på Indiska.
Kom hem runt 14-tiden och började direkt rensa upp reklamen, byta sängkläder och damma och dammsuga hela lägenheten. Sen har jag tvättid kl 18. Vart kom energin ifrån? :)

Helgen har varit allt annat än produktiv. Vi fick iaf upp halva sista väggen och har reglat för den sista halvan.
Stackars älsklingen har varit jättedålig, men duktig ändå om jag får säga mitt :)


Det märkligaste jag sett hittills.

Den hängiga arbetsledaren.

Iris följde inte Majas exempel och hoppade in i bilen när det regnade.



Bäddade med det fina nya bäddsetet. Tack mora!

Nä nu ska jag packa upp väskan och packa om den med simkläder, imorgon tar jag tag i träningen igen. Avskyr att jag inte kunnat träna på över en vecka! Speciellt när man kom igång med nåt bra!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: