annanordlund

2009-10-29
09:06:07

Who's planning what?
Godmorgon!
Här lyser solen och vi har -5 grader ute. Frosten ligger vit och det är faktiskt ganska fint :)

Sitter och äter frukost och har precis vattnat blommorna. Jag trodde aldrig de skulle överleva så länge i vår lägenhet, men det har de gjort! :)

Inatt vaknade jag av att jag rullat över på min vänstra sida och att det kändes som att armen skulle ramla av. Den är lite svår att röra på iochmed sprutan. Men det är överkomligt :)

I helgen vet jag fortfarande inte vad som är planerat.. jag kan lika gärna hamna uppe i fjälls på fredag.
Det är så det blir när killarna planerar, nästan som att man vill ta över planeringen från dem och göra det själv även om planerna inte rör mig själv så himla mycket.
Jag vill ha åtminstone lite riktlinjer när jag packar väskan så att det inte bara är utgångskläder när jag egentligen behövt underställ och tjockstrumpor. Men det är ibland att begära för mycket av våra kära respektive.

Jag vet iaf att jag beställt en biljett till Ljusdal idag och att tåget går 11.10. Det tänker jag iaf åka med. Därmed basta!

Nä om jag skulle slänga mig i duschen och fixa det sista!




Kommentar:

Låter spännande hela er resa :) Hoppas ni hamnar på någon fjälltopp, glöm ej att posta bilder :)

2009-10-29 @ 21:43:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: