annanordlund

2009-10-20
19:24:22

Tisdags workout x2
Idag har jag varit ledig från kl 9 imorse. Riktigt skönt!
Åkte till gymet och körde en sväng, hem och lämnade väskan och sen for jag in till stan.
Mitt egentliga mål med resan var att hitta tyg. Jag kammade noll på den punkten. När jag började fundera på tjejkvällen kom jag däremot på att jag absolut inte hade något att ha på mig då.. Jag är nog rätt ensam om att kunna säga det och verkligen mena det, jag shoppar väldigt sällan till utgång!

Bik bok : En vit skjorta. Ett vitt långt linne.
Gina Tricot: En liten väska med en massa dragkedjor.
Lindex: Strumpbyxor.

Sammanlagt ca 400:- (inklusive mat). Jag kan det där med att fynda ;)

Men vilken workout shopping är! Det kanske bara är jag som har endast en idé om vad jag ska ha på mig, så hittar jag ingenting. Då kommer jag på något nytt och måste då också gå runt i alla affärena en gång till.. Sen när jag hittat kläderna kommer jag på att jag borde faktiskt köpa en liten smidig väska att ha på krogen.. och så tog vi rundan en gång till!

Det är nog inte så konstigt att jag inte handlar ofta egentligen nu när jag tänker efter.
Att älsklingen panikvägrar varje gång jag nämner "gå en runda i affärerna" är nog fullkomligt normalt efter omständigheterna.

Dagens låt: Jennie Abrahamsson - Why Did I Leave Home

 

Den här veckan ska jag verkligen ta tag i träningen!

Idag: Gym, check!

Onsdag: Simning

Torsdag: Simning

Fredag: Beroende på om packningen kan innehålla träningskläder så tränar jag.

 

Jag saknar min kära som alltid!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: