annanordlund

2009-10-28
21:16:15

Svinis är det töntigaste namnet på någonting hittills. Indeed!
Goddagens, vet ni vad? Nu har jag börjat på min långhelg! Så jäkla härligt!

Idag har jag varit på kanonbra föreläsningar, vaccinerat mig, hämtat ut 10 böcker och köpt ett par leggings. Jag är nog sist i världen att införskaffa ett par jeans-leggings för första gången.. Jag är alltid sist med allt! Igår gick jag en runda för att se om det fanns ett par höga jeans att köpa. Jag har kommit på att de drar in min putmage kanonbra.. MEN nu finns det ju inga längre?! Så går det när man är seg..

Appropå det här med vaccinet så tycker jag det är så sjukt mycket folk som överreagerar. Jag mår hittills bra och känner inte ens av något av de vanliga bieffekterna förutom att jag är öm där sprutan togs.

Jag kommer inte nu helt plötsligt bli autistisk.. det är sånt helt iq-befriat skitsnack!


Roligaste kommentaren på föreläsningen om droger:
Hon pratade om att man ibland kan läsa i tidningarna att en knarkkung tagits i Sverige.
"Det är precis som att skjuta en president i USA. Det KOMMER en NY. Hela tiden!"


Kommentar:
#1: Sara

hehe, du är inte sist.. jag äger inga jeansleggings än jag heller. hur leker livet med dig annars? jobbar och står i samt fixar husvagn vad jag förstår. hoppas även resten av livet är till belåtenhet! börjar bli längesen man såg dig nu :( ha det bra syrran! kram

2009-10-29 @ 18:52:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: