annanordlund

2009-10-07
15:51:58

One tandläkarbesök, done. The rest to go..

En ledig dag mitt i veckan är oslagbart de veckor det inträffar! Jag har inte orkat tränat, har 2 pass inplanerat i veckan och kände att jag behöver faktiskt inte! Är så himla duktig ändå och behöver fixa lite med annat som blivit liggande!

Jag är en prioriteringsmästare ibland, Absolut!

Jag var jätteduktig igår och gick till tandläkaren! Inte helt smärtfritt, men det är det aldrig. Domen var inte så hemsk som jag väntat mig faktiskt och det känns bra. Smärtstillande var gratis, det ser jag fram emot! Bara det alltså, ingenting annat.

 

Vi fick en jättesöt inredningspryl till förstugan av söta vännen! Tack igen! :)
Den kommer att passa så himla bra!

Veckorna går otroligt fort! Det är bara 10 veckor kvar till jullov ;) Snart nog ligger snön och jag kan gå och köpa mig en vinterjacka! :)

I helgen blir det fjälls och en massa målning, ska bli skönt att bli färdig med det! Ska surfa runt efter inredningsinspiration nu!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: