annanordlund

2009-10-26
20:04:49

No fever here.
I fredags efter sista passet på tåget hem började jag känna att det sved i näsan och halsen.. självklart blir jag sjuk när jag är ledig och slappnar av!

På tjejmiddagen i fredags gick det bra och det var mycket trevligt! När jag vaknade på lördagen var jag helt igentäppt och jättetung i huvudet. I vanliga fall hade jag ändrat mina planer för kvällen och kurerat mig, men nu hade vi fått ihop en tjejkväll så då kan vill jag absolut inte missa det! Den blev mycket lyckad! Det måste vi göra om! :) Två tjejkvällar på en helg, det var inte dåligt för att vara mig!

I söndags hade jag feber.. var jättekrasslig och orkade inte följa med på filmvisning utan låg i sängen hela dagen istället. Idag mår jag bättre, ingen feber iaf :) Har varit otroligt skönt att vara ledig idag må jag säga!

Har lite svårt att bestämma mig om jag ska jobba på torsdag eller inte. Jag har timmarna så det är fullt möjligt att vara ledig, men har velat spara dem till påsklovet till exempel. Vet inte hur mycket jag hinner få ihop men i västa fall får jag helt enkelt gå in och jobba nån helg. Det hade varit skönt att få chansen att bli helt frisk samt att där jag ska jobba isåfall är dom lite äldre och vore dumt om jag gick runt och snorade där.

Idag köpte jag två albums, jag fyllde ett helt med korten jag framkallat. Har dock inte orkat skriva beskrivningar bredvid, men det ska jag ta tag i någon dag :)


Nu längtar jag till vår husvagn!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: