annanordlund

2009-10-22
12:14:26

Nature.
Tjoho! Snart sista passet för denna vecka! Nästa vecka är det lov och då ska jag på 3 utbildningsdagar, med andra ord ledig måndag och fredag :)

Jag har fått bilderna från Crimson.se, idag redan! Det tog exakt 36h :D Helt kanoners! Riktigt fina bilder blev det också, nu ska jag slå ett slag för att införskaffa mig ett fotoalbum. Jag hade kunnat skapa en scrapbook, men blir inte bilderna mer slitna av det? Jag föredrar när bilderna sitter tryggt och det bli minst slitage, det borde ju bli så i ett fotoalbum?

Jag måste konstatera att jag är en jäkla naturfotograf, mina bilder från Åkersjön och Lugnvik är helt magnifika om jag får säga det själv! :) Men en mobilkamera dessutom.. ge mig en systemkamera.. :)

Nu ska jag packa färdigt och städa upp lite. Imorgon bär det av mot Ljusdal. Ska bli skönt att komma hemhem :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: