annanordlund

2009-10-04
21:38:41

Mysig helg hemma!
Hej hörrni!

Jag har varit ordentligt frånvarande ett tag. Vi har fått upp husvagnen och förstugan till fjälls förra helgen. Har jobbat som en tok så har inte haft tid att uppdatera med bilder om det. Plus att det verkligen tar en evighhet att ladda upp bilder.

Jag planerar att göra det till veckan så ni får se hur det har gått och hur planerna ser ut :)

I helgen har vi faktiskt varit hemma här i Östersund. Det har varit otroligt skönt att ha en helg utan måsten och ställda alarm tidigt på morgonen. Helt underbart! :D

I fredags kom Ninni upp till oss, vi åt tacos och drack vin och tittade på Idol. På lördagen så vandrade vi i butiker hela dagen, det var mysigt!

Vi har äntligen skaffat oss en bärbar dator! Kanonbra att ha för älsklingen när han ligger borta på jobb, smidigt för mig att blogga på uppe i fjälls osv, osv. Vi har belägg för att köpa den helt enkelt och vi är jättenöjda!
Som idag har vi legat och kollat på färjanavsnitt från datorn till Tv:n via HDMI-kabel. Toksmidigt!

Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan med älsklingen och en kopp Te. Då spelar det ingen roll vad som visas på tv:n bara jag har det! ;)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: