annanordlund

2009-10-31
10:41:58

En lördag-söndag.
Igår städade vi upp i vår byggarbetsplats i Rödmyra. Vi fyllde hela stora kåpvagnen med skräp och åkte till återvinningen med allting. Efter det åkte vi till Järvsöhållet en gång till och denna gången hämtade vi skotern från service. Det är så skönt när man varit så effektiv! Jag lever på det än idag och känner inga direkta krav på mig ;)

Igår hamnade vi även på en mysig filmkväll, fick äntligen se Änglar och Demoner. Fick även i mig lite ost och kex :) Tack för den! :)

Pojkarna hamnade efter många om och men på skoterns dag i en scobby doo buss. Jag och flickorna tänkte ta en promenad runt sjön och vara lite extra sunda till skillnad mot pojkarnas leverne. Vi får helt enkelt se vilket skick vi får hem dem i :)

Idag hade vi även kanske tänkt ta en fika, men vet inte om nånting är öppet? Det lär märkas, jag antar iaf att Dollarstore har öppet så jag kan köpa på mig lite duschcréme :)


Sen ikväll kanske vi syns ute i dimman bland alla häxor och playboy-kaniner. Jag vet inte än, det återstår att se!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: