annanordlund

2009-10-27
21:08:29

Vart är kocken?!
När kocken inte är hemma i lägenheten är det fruktansvärt sällan jag äter middag. Jag är dödsförälskad i nutrilettbars med jordnötter i. Den mättar faktiskt! Men idag LAGADE jag faktiskt mat.. blodpudding med lingonsylt och keso. Det är så förbannat gott och jag känner mig otroligt duktig! ;P

Idag har jag lyssnat, tittat och diskuterat hela dagen. Imorgon blir det samma men på torsdag åker jag till Hälsingland igen! Så jäkla skön vecka som jag förtjänar något otroligt! :)

I helgen är det skoterns dag.. den får jag iofs inte gå på.. men jag tar mig nog en tur på antingen lördagen eller söndagen. Jag får helt enkelt ha koll på vart killarna börjar så att jag inte springer på dem..
Har kollat runt lite på youtube på yamaha phazer som älsklingen tror skulle vara en perfekt skoter för mig.. men jag måste säga att de låter förjävla mesigt! Har inte hört nån i verkligheten så får kolla upp det i vinter!

Nä, en kopp te och soffan innan sängen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: