annanordlund

2009-11-22
20:35:00

Vad skulle jag göra utan dig min bästa vän?

Detta må låta väldigt klyschigt. Men när allt känns värdelöst så tänker jag på den personen som har så stor inverkan i mitt liv, min älskade sambo. Jag tänker på allt det vi har tillsammans och förvånas över att det är så klockrent.
Det kan inte finnas många par som har det vi har. Han är min bästa vän och vi pratar verkligen om allt. ALLT.
Det finns de gånger han eller jag inte alltid är den ultimata att ventilera med, men detta gör att vi växer tillsammans.

Kommunikationen är så förbannat viktigt! Även när det är jobbigt så måste man prata. Hur ska man annars ta sig över alla berg av problem och hur ska man vandra igenom djupa dalar om man inte pratar med varandra?

Mina absoluta favoritstunder är när vi blir sittandes vid matbordet bara vi två, sittandes i timmar och bara pratar.
Det är kärlek för mig!

Nu ska ni inte tro att jag försöker säga att vi är det perfekta paret som aldrig blir osams. För det blir vi. Vi kan bli otroligt jäkla förbannade på varandra. Hur vi löser det? Vi pratar om saken såklart!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: