annanordlund

2009-11-18
17:17:44

Sorry!
Har varit dåligt med uppdatering, men är skärmen svart så är den.
Jag löste det iaf, med lite inställningar på skärmen som måste ha ändrats, ren tillfällighet att jag löste det eftersom jag pillat på knapparna innan..

Dock är skärmen fortfarande lite mörk och har ändrat så mycket jag kan.. antar att grafikkortet jävlas med mig, orkar inte byta dator just nu och kolla möjligheten. Får bli till helgen då jag har lite mer tid.

Idag har jag sovit förbannat dåligt på jobbet, blev nog 3h sammanlagt.. sen bar det iväg på miljökonferens mellan 8.30-12. I slutet höll jag på att somna, men lyckades hålla mig vaken, det var trots allt intressant faktiskt :)

När jag kom hem runt 13-tiden la jag mig och läste och somnade såklart, men jag tror jag omedvetet planerat det ;)

Nu har jag lite av gossip girl att ta igen :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: