annanordlund

2009-11-05
18:23:35

Reindeer eller cleans?
Nu ligger jag i soffan framför tv:n i vår älskade husvagn! Vi har precis ätit köttfärssås och spaghetti, jag lyckades väldigt bra med den! :)

På vägen hit åkte vi över Ljungdalen och Flatruet. Vi träffade på hur många renar som helst på ett ställe. Då kom vi in på diskussionen om vad renar egentligen heter på engelska. Älsklingen vill väldigt gärna att det ska vara Cleans men jag har nu bevisat att det är reindeer :P

För er som inte sett Flatruet så är det någonting helt fantastiskt! Nu när vi åkte var det rätt så mycket snö, ännu mäktigare då tycker jag!



Vi har nu testat gasolvärmaren i förkuren, den funkar helt klockrent! När vi kom hit var det 0 gradigt och det tog inte alls lång tid innan det var 20 grader därinne. Helt kanon!

Nä, nu ska jag vara sällskaplig med min älskade!
Trevlig helg på er!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: