annanordlund

2009-11-10
15:42:21

Nu går jag in i sparläge.
Oj, vilken dag! Jobbat natten, tränat, jagat runt efter ett tv-spel, letat tyg utan något som helst resultat. När jag kom hem bokade jag om tvätt-tiden till 16.00 istället för 12.00 så nu har jag bara tagit det lugnt ett tag. Tittat på lyxfällan och arga snickaren. Snart blir det 5 avsnitt av private practice.

När jag slutat mitt pass har jag mycket energi och bränner den också för när jag kommer hem känner jag mig helt slut och har inte alls någon lust att ta hand om lägenheten. Jag går åtminstone inte och lägger mig ;P

Ingen skrivarlust, känns som att allt inom mig går på sparlåga just nu.


Kommentar:
#1: Sara

sparlåga var det ja... själv har jag blivit sjusovare (enligt nicke, och han vet inte ens hälften) och börjar tro att jag nog är släkt med björnar. bör vara dax för ide nu när det är så mörkt.



att du bara orkar flänga runt så ändå hihi, strongt! ha det bra! kram!

2009-11-11 @ 20:07:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: