annanordlund

2009-11-07
17:40:20

It's not fair!
Det kanske är lite orättvist att jag sitter inne i värmen medans älsklingen är jätteduktig och målar foder runt dörren till förstugan. Lite orättvist sa jag.

Själv har jag surfat runt efter lite gardintyger, det är det enda som saknas förutom barbord i förstugan, sen är vi faktiskt någorlunda färdiga! Konstigt nog så resulterade mitt letande i att jag nästan hittade min nyårsklänning, tyg som tyg. :)

Det är konstigt det där. Vi sa att vi bara skulle ta det lugnt och bara va när vi åkte upp till funäs, men nu helt plötsligt så har vi gjort en himla massa nytta, mest älsklingen såklart eftersom jag helt enkelt inte kan allting. Men ändå. När man inte behöver göra någonting så blir det en himla massa gjort. Annat är det när man har fullt upp...

Min älskling är en klippa!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: