annanordlund

2009-11-20
16:22:04

Helg ju!
Finally! Denna veckan har känts förbannat lång! Har en vecka på schemat som känns längre än alla andra men är faktiskt inte längst trots att du är på jobbet hela tiden.

Var in på bikbok en snabbis igår. 30% på hela sortimentet. Jag hittade min nyårsklänning och gav 279:- för den! ;D
Den är helt underbar, tyvärr hittar jag den inte på nätet, men jag ska fortsätta leta :)

Har lockat håret med plattång för att prova inför nyår. Min plattång är dock inte den bästa och den luvas en hel del. Men kanske något att önska mig i julklapp? Fast iofs, hur ofta skulle jag orka göra så här? Det tog iofs inte särskilt lång tid.. får fundera på det där!

Idag har jag sett twilight 1, ska iväg med bussen snart och se 2:an :) Dock har jag hört att det hela tiden varit slutsålt och är därför förvånad över att jag kunde boka.. den bokningssidan har tidigare krånglat så det slutar nog med att jag står där utan biljett i vilket fall. Då får jag väl åka hem och se idol istället :P

Älsklingen ska på firmafest i helgen så jag är gräsänka. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på förutom bio då, men det finns garanterat en massa att dona med bara här hemma. :)

Nu längtar jag verkligen till nyårsafton! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: