annanordlund

2009-11-13
15:25:26

Few days this week?
Nu är jag i Ljusdal igen. Kom med tåget för ca 2 timmar sedan. Har hunnit ätit världens godaste grillade baguette med kyckling, pest och fetaost på Märtas Café. Ni får inte missa den! :)

Jag har köpt tyg till gardinerna i förstugan också. Hittade 2 tyger i fyndlådan så det blev inte alls dyrt! :)

Jag måste säga att jag är bra nog frälst i p3, idag när jag satt på tåget och inte orkade läsa hade jag p3 i öronen. Alexander Skarsgård gjorde återvinningsintervjun, riktigt kul! Samtidigt känns det som att man har sällskap! :)

Snart ska jag åka och hämta älsklingen på jobbet. Då ska vi åka och köpa en present till en söt 1årig flicka :)
Sen drar vi till Rödmyra och käkar fredagsmiddag = Hamburgare. :)

Fredag igen, det går fort med andra ord!

Trevlig helg på er! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: