annanordlund

2009-11-29
19:30:19

Ett huvud längre än alla andra.
Helgen har snabbt kommit till sitt slut.

I fredags handlade vi julklappar på Barnens Hus :) Vi åt tacos och kollade på Idol, myskväll.
I lördags kom mamsen upp och vi sprang på stan en hel dag! Jag har nu julklappar till 3/6 st. Bra jobbat tycker jag! :)

Jag inhandlade även en sån här:



och två par skor:

Stövlett från Skopunkten.com



Sandalett från Skopunkten.com

 

 

Jag trodde aldrig att jag skulle inhandla någonting med så höga klackar. Men igår hade jag på mig de översta på en pubrunda med älsklingen, kusinen och hennes karl :)
Det gick faktiskt bra att gå i skorna och ingen olycka inträffade :)
De nedersta ska jag ha på nyårsafton till min snygga klänning :)

Skärmen är jag iaf helt kär i! Vilka färger! Kanske inte konstigt att jag tycker det när jag sett allting i gråskala på senaste ;P

Idag har jag och älsklingen bara legat i soffan, han var däremot jätteduktig och tvättade imorse :) Tack!
Nu har han åkt igen och det är lika tråkigt varje gång!


Kommentar:
#1: Kasia

Åhh va fina!



Hittat ngt foto på klänningen än?

2009-11-29 @ 22:56:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: