annanordlund

2009-11-21
20:34:49

Kan det hända att jag måste shoppa lite? :D
Ikväll har jag städat datorn. Då menar jag inte rensat ut filer, vilket jag också skulle behöva göra.
Utan jag har öppnat upp datorn och skruvat loss lite grejer och rengjort. Inte konstigt att CPU:n varvar som ett stridsflygplan ibland. Hela lägenhetens uppsättning av dammråttor.. jag vet vart högkvarteret varit om man säger så.

Men ingen förbättring på bildskärmen. Grafikkortet var inte paj heller när jag tittade efter. Kopplade även in älsklingens gamla dator till bildskärmen utan något bättre resultat... men tänkt att geniets lampa (en lågenergilampa såklart) ska tändas just nu i skrivande stund!

Jag kan ju såklart koppla in datorn till tv:n!
Skulle det funka så bär jag helt enkelt in 52":aren in till kontoret och öppnar sedan Photoshop.. hehe..

I miss the days när jag kunde ringa valfri datakunnig som sedan var hemma hos mig på 2 sekunder och lagade skiten! Det var Snappe det! :)



Om det nu visar sig att TV:n funkar med datorn så blir det shopping! Denna 22" i samma stil som vår TV kostar endast 2000:- i fysisk butik! Den skulle bli en perfekt inredningsdetalj på kontoret.

Nä nu drar jag ur sladden. Wish me luck!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: