annanordlund

2009-11-09
13:00:36

Back to every day life.
Idag har jag varit på möte med jobbet vid 10.00, hann faktiskt hem en sväng för att packa träningskläder och jag åker snart tillbaka för ett nattpass. Det betyder att jag är ledig imorgon och det känns väldigt skönt!

Igår blev det inte jättemycket gjort uppe i fjälls, städade och donade.
Jag måste vara konstig på något sätt, när jag vet att jag ska åka hem samma dag så kan jag inte riktigt ta för mig någonting, jag är rädd att tiden bara ska rusa iväg och det slutar istället med att jag inte gör någonting, men tiden tickar ju på fortfarande.. jag avskyr såna dagar för då känns det verkligen som att jag inte gjort något vettigt. Tid stressar mig, särskilt tid som jag har kvar med älsklingen innan vardagen knackar en på axeln.



Nä usch. Jag är himlans trött! Jag vet inte riktigt vad det är med mig, är inne i en sova-period. En period då jag varje morgon kan offra vad som helst för att få ligga kvar i sängen. Det kan väl inte vara så himla mycket begärt att få vakna pigg någongång?

Nä nu bär det av mot jobbet, tyvärr hade jag inga bilder att bjuda på eftersom jag fotat med mobilen utan minneskort, hittar inte riktigt igen dem. En annan dag kanske!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: