annanordlund

2009-11-21
11:49:00

Ålderstecken?
Igår efter bion satt jag på bussen hem med en matkasse. Jag åkte med en hel bunt småtjejer och alla stank sprit och diverse viner. Jag trodde jag skulle kräkas rakt ut för det luktade rent ut sagt vidrigt.. Jag har klarat av sån här lukt innan, så jag har konstaterat att det var ett ålderstecken. Anna den 23-åriga pensionären skulle hem med sin mjölk och toapapper medans hela Östersunds småtjejer skulle ut och festa. Rolig jag kände mig.

Iaf var Twilight filmen New Moon helt kanon! Självklart kan filmer alltid göras bättre, vargarna såg lite löjliga ut men de var ändå häftiga. Att gå på bio själv var rätt okej, aldrig gjort det innan. Kändes lite ensamt när man stod i kön men när filmen satte igång så försvann det. Det typiska var såklart att den enda lediga platsen i salongen var jämte mig.

Ute är det ett hyffsat väder. Solsken och storm. I Östersund slutar det aldrig blåsa, men idag är det överdrivet! När skyddet över grillen på en hyffsat vindskyddad balkong vill ge sig av känner jag inte alls för att gå ut!

Nä, jag ska ta och göra någonting vettigt nu. Vad vet jag inte ännu. Några förslag?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: