annanordlund

2009-11-03
11:32:02

A Day To Remember Acoustic, Fantastic!
Helgen gick undan med en hiskelig fart som alltid! Lördagen var trevlig med utgång på Järnvägs! Längesedan det var så roligt att gå ut faktiskt!

I söndags gick jag ett varv runt sjön med två gangsterhundar och en svärmor. Det var skönt och huvudvärken gick över! Älsklingens status ska vi inte prata om ^^

Den här veckan känns lång även om jag har kortvecka. Idag ska jag dessutom jobba en timme extra då jag ska på möte. Annars slutar jag torsdag morgon och då åker jag och älsklingen till Funäsdalen! Då ska vi bygga ihop garderob bland annat :)

Vet ni vad ? Jag längtar något otroligt efter photoshop, bara att ha tiden att sitta och pilla. Jag vet inte vart all tid tar vägen men jag har den åtminstone inte! Ibland låter inte ett 7-16 jobb så dumt i det avseendet!


Kommentar:
#1: Nillan

Hej gumman! Det var verkligen längesedan! Kul att hitta hit! Om det ok för dig så länkar jag dig från min blogg! Haha, kommer komma ihåg att läsa här lite oftare då! Kram // Nillan

2009-11-03 @ 12:14:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: