annanordlund

2009-11-04
12:36:41

3OH!3 - Hört dem?
När klockan ringde kl 07.20 imorse så ville jag dra täcket över huvudet och drämma mobilen i väggen. Så himla trött blir man när man jobbar sena kvällar. Detta är min enda sovmorgon men eftersom vi drar till fjälls imorgon så tänkte jag vara duktig och laga mat till helgen så att det enda vi behöver laga i vagnen är pasta, ris etc. Det är det enda jag saknar i en husvagn, ett riktigt kök, gasolspisen funkar att laga mat på, men det är begränsad yta, begränsat med vatten osv.

Nu har jag iaf gjort en kycklinggryta, köttfärssås och tacoköttfärs plus handlat allt tillbehör inklusive frukost.
Jag har vattnat blommorna, tvättat, burit ut sopor och dammsugit. Produktiv? Hell yeah!

Det känns oerhört skönt så här efteråt att jag fått någonting gjort även om jag inte fick någon sovmorgon. Väldigt ofta tänker jag det att jag kan inte skaffa barn än för jag tycker för mycket om att sova. Men när jag är så här duktig känns det lite annorlunda :)

Idag fick jag min kalender från http://www.personligalmanacka.se/. En riktig snygging och riktigt fort gick det plus att alla födelsedagar jag vill hålla koll på nu redan är inskrivna bland annat :) Längtar till 2010 nu! :)




You tell your boyfriend if he says he's got beef, that I'm an vegetarian and I aint not fucking scared of him.
Bästa jag hört på länge :D

Nä nu har jag käkat lunch och ska slänga mig in i duschen innan sista passet för veckan börjar! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: