annanordlund

2009-05-17
19:12:02

Söndag.
Slutet på denna långa vecka och idag är jag fullständigt oproduktiv. Har iofs varit in till D och hämtat väskan + tvättat.

Läst ut 2 böcker i helgen. Självbiografier av mammor till söner med autism. Så sjukt intressanta, kunde inte släppa dem.

I fredags hade jag myskväll med film och ett glas vin, igår tog jag vinflaskan med till D och kvällen slutade med utgång. Riktigt trevligt!

"Har killen där ring ännu?"
-"Va vilken?"
"Han du gav numret till på slutet?"
-"Jag gav aldrig ut mitt nummer, jag tog hans nummer till jobbet. Han ville ge sitt egna också men det tyckte jag var onödigt. Han får väl se till att vara på jobbet när jag ringer helt enkelt sa jag till honom. "


Jag måste tillägga här att killen där jobbade på ett ställe som skulle gynna eleverna som jag jobbar med. Så jag tog numret för att sedan ringa om öppettider och sånt. Men från där hon satt så måste det ha sett misstänkt ut :P

Har nu beställt biljetter hem över kristi flygare. Blev ännu fattigare, men jag överlever nog :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: