annanordlund

2009-05-28
13:05:12

Snart är älsklingen hemma!
Jag var helt inställd på att han skulle dyka upp igår, men det kunde han inte. Fan vad ledsen man blir när man ställt in sig på något och varit helt övertygad och sedan så försvinner det bara. Skittråkigt! Men men, han kommer ju hem idag iaf :)

Själv har jag städat hela lägenheten (lämnade spisen och lite sånt till älsklingen, det är hans område) och handlat ingredienser till allt jag ska baka imorgon. Sover natten på jobbet idag och imorgon kommer svärmor och svärfar upp till oss. Så jag måste skynda mig hem och baka så att det är färdigt så att jag har tid att umgås sen :)

På lördag fyller min lillpojk 22 år! Jag har köpt världens bästa present! :D Ni får se på lördag :)
Sen blir det också grillfest på lördag, ska bli så roligt! :)

Jag älskar födelsedagar! Tycker det är så fantastiskt mysigt! ;D

Förresten så har jag och älsklingen varit ilag i 17 månader nu, tiden går fort! :)



28/5 2008

Kommentar:
#1: Kasia

17 månader ja, jisses tiden går! Grattis!

2009-05-29 @ 09:19:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: