annanordlund

2009-05-07
12:59:56

Sista passet för veckan.
Idag sover jag natten på jobbet. Imorgon tar jag tåget till Ljusdal. Ska bli skönt att "komma hem" en sväng! :)

Fick dock packa stora resväskan för älsklingen behövde verktyg hem. Tur att jag är snäll annars hade han fått åka upp hit själv och hämta dom :P Han vet mycket väl hur mycket jag verkligen Hatar att bära saker, det är faktiskt nåt av det värsta jag vet. Men eftersom väskan har hjul så ska det nog gå bra :)

Jag hade lite bättre tur när jag shoppade igår. Jag fick tvinga mig själv fram till kassan för att betala. Anledningen är att jag ALDRIG skulle provat de här kläderna innan, än mindre köpt dem.




Jag måste säga grattis till A och J! Det är kul när det kommer mer barn in i kompiskretsen! ;D Världens finaste bild fick jag på lille sonen, men den får de själva lägga upp :)

Känner jag mig själv rätt så kommer det bli tyst här igen i helgen och säkerligen en vecka framåt. Så ni får ha en fantastiskt rolig helg! Själv ska jag nog stapla ved och förhoppningsvis gå på dejt med min karl! :)

Här får ni en avslutande bild från Östersund. Storsjön är storslagen!








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: