annanordlund

2009-05-22
19:56:16

Redant
Det är bara fredag och det känns som söndag ungefär. Riktigt skönt att veta att helgen egentligen inte riktigt har börjat!
Just nu sitter jag hemma hos mina föräldrar i Rödmyra och har duschat. I ljusdal så bygger dom om badrummet så jag passar på att åka hit.

Har faktiskt skruvat spånskivor idag och igår. Har väl lagt ner några timmar på det, nånting som tar älsklingen ungefär 20 minuter :P Jag ska stå och skruva snett och svära lite mellan varven också.
Och igår staplade jag ved. Som jag sagt förut så finns det alltid mycket att göra i ljusdal! Jag fått smärre panik varje gång alla är sysselsatta utom jag, så det är skönt att det finns nåt att göra.

Mamma sitter brevid mig. "Skriv att vi haft en björn på gräsmattan!!!"

Älsklingen ska snart göra kväller så jag ska snart åka hem till honom.

Trevlig helg om jag inte redan sagt det! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: