annanordlund

2009-05-05
15:57:09

Omg, It's May
Tiden bara susar iväg och jag fortsätter att blogga katastrofalt dåligt! Ingen bättring här inte.

Senaste nytt:

* Älsklingen har rymt, med andra ord är han i Ljusdal och pysslar med diverse saker. Jag må säga att jag saknar honom något fruktansvärt, det är tomt och jag har ingen som stör mina dagliga rutiner :) Har inget hemkomstdatum ännu, men ser ut att bli i slutet av Maj någongång. Själv ska jag pallra mig till Ljusdal till helgen :)

* Jag har träffat nya vänner, något jag är fruktansvärt glad över! Det var otroligt ovant men roligt att tjejprata lite! Tack D! Träffade dessutom lite skoterfolk (som jag och älsklingen trott varit utdöda i Östersund) så det var väldigt trevligt!

* Vi planerar att utöka våra vuxenpoäng med en husvagn. Vi har konstaterat att bo 4 vuxna i en stor husvagn ändå är litet och att det aldrig fel att ha sitt eget. Jag har ingenting emot att bygga en förbod i sommar!

* Det är 5 veckor kvar tills jag går på betalt sommarlov. Jag klagar inte ett dugg!

* Jag vaknade med ont i halsen imorse, hoppas faktiskt att det bryter ut nu på riktigt så att jag slipper detta halvfriska.

Jag tror nog att det var allt. Bjuder här på en avslutande bild av skotersäsongen.


It's Clean's!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: