annanordlund

2009-05-15
13:28:18

Helvetesveckan..
..är finally över! Så jäkla skönt! Har även haft så svårt att sova om nätterna så sömntimmarna har inte direkt varit många heller. Jag och arbetskompisen konstaterade i morse att det var längesedan en arbetsvecka känts så lång. Men mina 15h i torsdags gjorde nog sitt.

Idag har jag pysslat med massa banksaker, jag hade inte en aning om att det skulle vara så svårt att byta bank, fick börja om från början trots att det var inom samma koncern. Men nu är det åtminstone fixat och har ett möte nästa vecka.

Ska ta och diska upp och städa lite. Sen ska jag ta cykeln och cykla en runda. Rumpa och lår behöver sig en omgång!

Älsklingen stannar hemma i Ljusdal i helgen, så jag vet inte riktigt vad som händer i helgen ännu, men nåt roligt blir det nog! Jag förtjänar dessutom ett glas vin. Sen nästa vecka jobbar jag 2 dagar, sen är det långhelg. Vet inte ännu om jag åker till Ljusdal eller om älsklingen har möjlighet att komma hem.

Jag saknar dig!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: