annanordlund

2009-05-26
14:17:59

Äntligen hemma!
Det var så himla skönt att åka från jobbet imorse och veta att jag skulle hem till lägenheten :D Jag har saknat den!

Shit vilken helg.. kändes mer som helg på jobbet faktiskt ;D Men jag har överraskat mig själv. Jag KAN faktiskt skruva både gips och spånskivor.. faktiskt! Det var som med allt annat, gick sakta bättre och bättre för att till slut flyta på riktigt bra enligt mig. :) Fick dock förbannat ont i muskler i ryggen som inte blivit använda på länge, var en dag då jag knappt kunde andas för att det gjorde så ont. Men det var bara att fortsätta och hjälpa till.

Älsklingen tyckte det var skönt att veta att om vi ska i framtiden bygga eller renovera så kan jag faktiskt hjälpa till. Jag är allergisk mot att bara ligga och läsa när jag vet att älsklingen har mycket att göra, då måste jag hjälpa till!

Vi jobbade till kl 23 på kvällarna sen så blev inte så mycket annat gjort förutom att vi var till Mc Donald's en kväll med fina L och H. :)



Hundarna var knäppa som vanligt!


Jag målade takpanel hela söndagen.


Mitt ljushuvud skruvade reglar i taket.


Äppelträden blommade fint.

Mitt Visa-kort har iaf äntligen kommit, räkningarna också. Men det var inte så farligt, inte än iaf. :) Tyckte att jag fick en skaplig lön men då var en veckas ob borta från påsken. Tar ett tag innan den "riktiga" lönen kommer. I juni jobbar vi bara halva månaden men då ska ju uppehållslönen sätta in, så vi får se om jag märker av löneökningen då :)

Sitter och tittar på gamla bilder och jag kan bara säga en sak! Jag saknar min piercing!

Ett av mina första verk i Photoshop.


Detta kortet togs för nästan 2 år sedan nu.


Haha, jag och Stefan i Malmö juli 2007.

Nostalgitripp ftw.

Nej, nu har jag gjort detta inlägg långt nog. Ska tvätta kl 16.00. Inget annat planerat och det är skönt!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: