annanordlund

2009-03-24
21:59:47

Tisdag
Ja nu var det tisdag igen, helgen var mycket trevlig! Trevligt sällskap och roliga partyn :)

Idag har det inte blivit många knop gjorda. Lagade stuvade makaroner och korv. Jag och älsklingen blev så sugna på det när jag berättade att det var det som skulle serveras på jobbet :)

Kollat lönespecen idag, alltid lika spännande. Går verkligen upp och ner månad till månad. Men det är rätt hyffsat, får nog in lite pengar igen på sparkontot :) Har dragits förbannat mycket där denna månad, lampor, golv etc, etc.
Sen kunde jag inte hålla mig utan loggade in på skatteverkets hemsida och kollade skatteåterbäringen, prisa den! Den såg också väldigt hyffsad ut. Jag kommer nog vara några steg närmare den dära jäkla skoten till nästa säsong! :)

Nä nu ska jag krypa ner i soffan bredvid älsklingen och kolla på Gordon Ramsey, jag gillar det egentligen inte utan blir bara hungrig. Men vad gör man inte för sin älskade? :) Han får väl så lov att göra en nattmacka till mig sen :)

Resväskan är förresten framtagen, overallen nerstoppad. Fixar resten imorgon eftersom att på torsdag jobbar jag natten på jobbet och kommer inte hem imellan att jag slutar och flyget lyfter. Karlskrona here I come!


Kommentar:
#1: Sara

Wiihouuu! Anna är på g! hihi vad skoj! längtar till på lördag! kram

2009-03-26 @ 11:11:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: