annanordlund

2009-03-08
14:22:56

Finally Sunday
Det har varit skönt med helg, men det är alltid som bäst dagen då älsklingen kommer hem, jag låter som en tönt men det gör ingenting. Jag saknar honom helt enkelt och ska bli skönt att få hem honom!

Jag har haft en riktig filmhelg, har sett både Twillight och The Curious Case of Benjamin Button. Båda var helt underbara!
Vampyren Edward (Robert Pattinson) i Twillight var så himla snygg! Han och Adrien Greenier i serien Entourage..



När jag tänker efter så är de nog lite lika varandra.. Älsklingen har Jessica Alba som "free-card", jag har dessa :P

Nä, jag ska nog gå och köpa lite mjölk så att älsklingen har när han kommer hem, jag käkar enbart nutrilett, snart har en vecka gått och en vecka kvar to go.  Sen ska jag nog ta mig an den sista filmen i listan, Changeling.

Borde ta en sväng med dammsugaren också, men det är SÅ tråkigt.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: