annanordlund

2009-03-04
12:44:21

En vecka utan eleverna.
Jag vet att jag är hopplös med att uppdatera under helgerna. Helgen har varit bra, hunnit med mycket och var på en mycket trevlig 50-års fest.
Håret toppade jag bara, men jag är nog inte så duktig på att sköta om det.. fick klippa av rätt mycket.

Den här veckan har eleverna sportlov. I måndags hade vi planeringsdag och igår var vi på Ikea och handlade massvis med saker till elevhemmet. Nu ska jag ha introduktion i 2 dagar på ett gruppboende.

Älsklingen var hemma måndag och tisdag och satte upp lampor och donade. Blev riktigt fint :) Så nu har vi alla lampor som lägenheten behöver :)
Igår åkte han till Lofsdalen för att umgås med vänner och deras familjer. Jag skulle också vilja ha ledigt i fjällen. På torsdag åker han vidare från lofsdalen till funäsdalen. Han ramlar nog in här i lägenheten på söndagkväll.

Näe, nu ska jag väl hoppa in i duschen och sen åka och jobba. yay.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: