annanordlund

2009-03-18
12:23:25

Ber så mycket om ursäkt!
Jag vet, jag är totalt värdelös ibland på att sätta mig och surfa in på just blogg.se, jag läser ju bloggar i princip varje dag, men att surfa in på min egen och uppdatera känns ibland helt omöjligt.

Men iaf, snart är det helg igen, jag har ett sista nattpass och sedan helg torsdag morgon, riktigt skönt!
Förra helgen var vi på dop, vilket var mycket mysigt. Det var hur många småbarn som helst att jag till slut behövde åka därifrån, blev alldeles FÖR sugen! :(
Var även på middag hos söta familjen Sundberg, det var riktigt kul, jag är förresten nästan en naturbegåvning på att spela trummor (GHWT).

Denna helg vet vi ännu inte vad som händer, antingen får vi besök eller så beger vi oss till fjälls, det återstår fortfarande att se.

Nytt golv i hallen uppe också, har inte knäppt några bilder än, men det kommer upp snart :)

Nä, på återseende.

PS! Nu är det snart bara en vecka tills Karlskrona! Jag längtar! DS.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: