annanordlund

2009-03-26
12:39:52

Att behålla norrländskan..
Det ska jag kämpa för in i det sista när jag åker till Karlskrona! Jag får leta upp de få norrlänningarna därnere när det brister :)

Jag ringde Kasia för lite råd om vad jag skulle packa.. Här är det nästan 20- när man vaknar och massvis med snö. Men hur det ser ut 120 mil söderut vet man ju aldrig :) Inga gore-tex kängor kan jag ju säga åtminstone!

Shit jag har sånt glädjerus, det ska bli så fantastiskt roligt att åka ner! Jag kommer att ha svårt att sova på jobbet inatt kan jag lova!

Älsklingen packar sin egen väska för en fisketur i Älvdalen. Nu tycker jag att det är helt okej när jag också packar min egen väska och ska nån helt annanstans. Annat är det när jag sitter hemma och ser honom åka.

Nä, fixa med det sista, sen så är det jobbet som gäller :)

Ses på kåren på lördag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: