annanordlund

2009-06-25
15:29:15

Torsdag
Nu har jag och lillebror hunnit med att gå på game, mc donald's, hittat runstenen på frösön och varit på Jamtli. Jamtli är verkligen ett överraskande ställe, jag gillade det, lillebror också! :) Älsklingen var lite ledsen för att han inte fick följa med.

Ikväll kommer älsklingen hem och då ska vi grilla hamburgare och titta på transformers.
Imorgon är frösö zoo inplanerat och lördag badet och bio. Lillebror har haft ont i halsen och feber till och från, men vi hoppas att vi orkar med det som är planerat iaf :)

Nu ska jag laga pannkakor, sen så ska jag städa så att det är fint tills älsklingen kommer hem :)


Jag borde vara jätteorolig, men det har nog inte slagit mig ännu, vet alldeles för lite. :(



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: