annanordlund

2009-06-05
15:42:54

Söndagen den 31 Maj
Jag vaknade och mådde hur bra som helst! Jag och älsklingen började dagen med att tacka Ninni och Pär innan de åkte. Sen begav sig vi ut på promenad. Det blev ett äventyr!


Vi hittade mystiska saker i skogen.


Djur täljda i trä stångades.


Älsklingen hittade stora platta stenar som han slog sig ner på.


Vi genade genom skogen hem och möttes av detta. Älsklingen fick gå först :P

När vi kom hem igen så satte jag igång med städningen. Jag tror jag diskade minst 15 ggr. Mellan varven gick jag ut och satte mig i en solstol på balkongen och läste en bok. Tjejerna åkte in till stan för att se om det fanns några butiker öppna. Killarna spenderade hela dagen så här (innan vi köpte pizza och alla utom jag och älsklingen åkte hem) :







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: