annanordlund

2009-06-17
17:42:32

Sommarlov!
Igår fick jag och mina arbetskamrater sommarlov! Så underbart att kliva ut genom dörren i solskenet (blåste och var kallt som attan, men ändå)!

Hade mysigt after work på måndagkvällen, jag skyller allt på Jägermeistern! :)

Idag har jag jobbat som personlig assistent till lillebror. Jag kan säga att det är fullt upp, jag skulle aldrig palla att vara hemmafru! :) Nästa vecka följer han med mig till Östersund, då blir det turist som gäller! :) Besöka allt som är sevärt i Östersund, det är inte lite!

Imorgon fyller jag år och då ska jag och älsklingen åka och göra nånting jättedyrt! ;D pengarna är redan ordnade så nu ska allt annat också klaffa! :) Berättar mer sen.. :P

Ska jag vara helt ärlig så tror jag inte älsklingen har hunnit fixa min present, jag känner ärligt talat ingen som har så fullt upp som honom. Men samtidigt så skulle han inte låta mig gå utan present på min födelsedag heller. Vi får helt enkelt se imorgon! Jag längtar alltid efter min dag och nu är den nära! :)

Ni vet hur jag är så jag säger det redan nu; Glad midsommar och håll i hatten!



Kommentarer:
#1: Ninni

2009-06-17 @ 22:35:48
#2: Ninni

HUS, bil, båt, stuga??? Nyfiken... :)

2009-06-17 @ 22:36:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: