annanordlund

2009-06-10
12:44:49

Sj
Det kan inte vara ett dugg roligt att jobba i Sj's kundtjänst just nu.

Jag bokade en biljett i tisdags, betalade den och allt var frid och fröjd. Märkte en dag senare att pengarna kommit tillbaka och att min resa inte fanns. Jag bokade en ny resa och allt funkade som det skulle, tills idag. Jag skulle ha fått min mobil-biljett för 2h sedan. Jag ringer kundtjänst och dom säger att det inte fungerar utan jag ska hämta ut biljetten istället. Och om inte det funkar? Frågade jag. Då får du skriva ut bekräftelsen du har på mailen och ta med den i värsta fall.

Det kan inte vara nå roligt att jobba som konduktör heller då med andra ord.

Har packat det mesta nu, diskat upp i lägenheten och fixat.
Har med mig lite smutstvätt till jobbet eftersom att ena tvättstugan renoveras och det finns ingen tvättid alls!
Har även packat träningskläder, blir nog en sväng till Friskis & Svettis med eleverna ikväll :)
Lämnar resväskorna hemma, orkar inte bära runt på dem, får skynda mig hem imorgon och hämta dom istället :)

Nu ska jag bara ha tag på min handläggare på banken och höra vart mina försvunna pengar är.

Inte får jag till det där med samtal väntar på mobilen heller. Tydligen är det en tjänst som är kostnadsfri men måste beställas. Hade varit bra att ha, särskilt när man ringer till ställen med milslång väntetid.

Jaja, snart helg och sommarlov! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: