annanordlund

2009-06-05
15:32:55

Min älskades 22 års dag!
Lördagen den 30e Maj var jättetrevlig!

Jag började dagen med att duka upp frukost till älsklingen och de gäster som kom upp redan på fredagen.
Älsklingen öppnade sina presenter och där gömde sig:


En aukustisk gitarr med nylonsträngar och ett ställ.


En stämmare till gitarren. Morbergs kokbok fick älsklingen av min mor, far och lillebror.

Vi tog en runda allihopa på stan. Åt lunch ute i solen och fick lyckokakor. Sen åkte vi hem och förberedde inför festen. Det kändes som ett kaos innan allting var ordnat och gästerna ramlade in. (Vi fick ännu mer blommor så nu har vi blommor i varje fönster! Tack! ) Men det lyckades bra! Alla hade med sig eget att grilla och vi stod för sallad, potatissallad och pommes. Grillen var fullproppad!


Grillen är större än vad den ser ut ;P

Jag har tyvärr inga bilder sen själva festen, men vi hade det roligt! Fantastiskt roligt! Några av oss tog en runda på krogen men ramlade hem fort igen eftersom det var så himla mycket folk ute!

Tack allihopa för en rolig kväll!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: