annanordlund

2009-06-08
12:47:39

Måndag!
Nu känner jag mig äntligen som mig själv igen! Det har saknats en bit ganska länge som är så mycket jag enligt mig själv. Nu är det på plats och det känns som att jag får ny energi på en gång! Lite hemlighetsmakeri, men det är nödvändigt :)

Idag har jag haft en konstig energi och till och med fönat och fixat håret. Idag använder jag till och med mascara. Det är skönt med dom dagarna när man känner sig extra snygg när man går utanför dörren.

Nu saknar jag älsklingen så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen! En hel eeeevighet har gått sedan vi sågs sist. Fördelen med vårat förhållande är att det är svårt att tröttna på varandra. Nackdelen är väl att vi saknar varandra alldeles för mycket att det blir jobbigt ibland. Men nu är sommaren snart här och då blir det lite ändring!

Nä nu ska jag snart åka till jobbet (finally!), en intensiv vecka innan jag går på helg på torsdag morgon. Då blir det Ljusdal för hela slanten med studentfirande, examen, cruising och barnkalas!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: