annanordlund

2009-06-05
15:48:02

Långhelg igen.
Det känns som att det varit så otroligt många långhelger (eller kortveckor) på senaste! Idag har jag varit ledig hela dagen. Har städat upp det sista sen helgen. Det sätter verkligen spår! Men det var så trevligt att jag lätt skulle göra om det :D

I helgen hinner inte älsklingen hem. Det känns tråkigt! Mamma, Pappa och Emil kanske kommer upp imorgon och då ska vi gå på trav. Styfs Maja, nu får du ta och springa bra! :D

Jobbet i sommar är nu fixat, skönt att ha det färdigt! Jag jobbar mån-tors nästa vecka och sen är det sommarlov! Lite till som ska fixas men det går fort det! =)

Nä, nu orkar jag verkligen inte skriva mer efter de inlägg som ligger nedanför detta! Så glöm inte att läsa dom!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: