annanordlund

2009-07-30
10:11:51

Storsjöyran
Japp idag börjar den! Vi ska försöka åka upp vid 15-tiden, får se hur det blir med det som alltid ;P

Har iaf köpt biljetter och så, eftersom det är första gången på yran så tänkte vi göra det ordentligt och ha möjlighet att gå alla dagarna :) Jag bara älskar livemusik!

Men framförallt ska det bli skönt att komma hem till vårt egna hem! Själv känns det som att jag bor på 3 olika ställen. Jag har kläderna i ett hem, sover i ett annat och betalar hyra för ett tredje. Ska bli så skönt!

Nu har vi dessutom 2 gitarrer till gh och det är ett plus för förfest, och självklart vår gigantiska grill. Kommer att bli en mysig helg! JAG LÄNGTAR! Nu är det dessutom inte särskilt långt kvar! :)

Lillebror: Jag ramlade i trappen igår, titta!
Han sträcker fram armen.
Ojdå, säger jag, ja du är lite blå..
VA?! NEJJE!!!! skriker han.
Vad är det? undrar jag
"DET ÄR VÄL INTE BLODFÖRGIFTNING?!"



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: