annanordlund

2009-07-28
15:50:10

Bloggtorkan är över?
Vi har nu äntligen internet hemma i Järvsö. Åskan tog telefonen och förstörde tapeten, men idag blev det äntligen fixat.

Okej, vad behöver jag uppdatera?

* Familjen var ner till mormor och morfar i Småland en sväng.
* Jag och älsklingen tog husvagnen till Moheds camping över en helg, där hade vi det jättemysigt!
* Jag har varit ledig en vecka.
* Var på Ikea med svärföräldrarna och handlade saker till husvagnen.
* Hälsat på familjen Lindkvist/Jonsson och sötaste barnen!
* Hunnit med en grillkväll på Nore campingen.
* Var med för andra året i rad på brännbollsturnering, vi förlorade alla matcher, men vi hade nog roligast.
* Badade och förfestade med ett galet gäng och sen blev det utgång, mycket lyckat!

Coming up:

* Storsjöyran! Takida, Dead by April mfl. Helt okej, jag hade behövt åka till USA för att gå på mina drömkonserter.
   Ska iaf bli otroligt skönt att komma hem en sväng! Tröttnar ni på tälten är det bara att hyra in er hos oss! :)

Betalt räkningarna och donat, kändes bra med en dubbel lön kan jag lova! And two more to go ;D

Nä det var väl ändå något som kallas en uppdatering :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: