annanordlund

2009-01-20
18:23:33

Tuesday
Inatt sov jag ungefär 4h på jobbet. Men istället för att åka hem och sova så hade jag lovat mig själv att jag skulle träna. Finally! Inga övertalningar av mig själv skulle få mig att backa idag.. jag är annars bäst på det.
Men innan träningen så var jag in på clas ohlsson och köpte 2 lampor, en bordslampa och en fönsterlampa. Det blev riktigt fint må jag säga :)

Sen så tränade jag.. shit det kändes att det var evigheter sedan! Men på fredag ska jag simma lite efter jobbet har jag tänkt :) Skäll på mig om jag inte gör det, okej?

Stackars älskling ligger hemma i Ljusdal megasjuk :( Lite svårt att pyssla om honom härifrån :/ Krya på dig sötnos!

Ikväll har jag planerat att få 8h sömn, så kl 22 ska jag sova. Får hoppas att det funkar i och med att jag inte sovit nåt idag, nu är klockan snart halv sju och jag är toktrött!

Men men, over'n'out.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: