annanordlund

2009-01-23
13:04:04

Surprise!
Fick mig en ordentlig överraskning idag! Jobbade till 9 och åkte sen och simmade, handlade och donade för att fördriva tiden tills jag ska på afterwork och tills älskling skulle komma hem.

När jag öppnar ytterdörren så ligger det rosor på golvet och hela vägen upp för trappan.
När jag kommer upp för trappan så hänger en jättefin väggljusstake från cervera (som föreställer två hjärtan, ett stort och ett litet) på väggen med ljusen tända. Älsklingen hade köpt den till mig redan igår då han kom hem, och jag hade inte ens en aning om att han var hemma. Kan ni förstå hur lycklig och chockad jag blev?! Helt underbart!

Det är så skönt att ha honom hemma, suttit hur länge som helst och ätit frukost och bara pratat och kramats. Han är underbar. Han blev glad för paketet jag köpt till honom, matrix triologin på Blu-ray DVD :) Så nu har vi hela helgen räddad :)

Äntligen helg säger jag bara! :)


Kommentarer:
#1: Ubbe

ojoj, vilken romantiker du har:) ses om en stund!

2009-01-23 @ 13:47:24
#2: Ninni

Nu får jag nästan en tår i ögat! Vad underbar han är! Du har verkligen hittat din prins! Hoppas ni får en mysig helg nu! Hälsa honom från mig! Kramar till er! :)

2009-01-23 @ 19:14:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: