annanordlund

2009-01-26
09:45:35

Krokoms kommun?
Idag är jag sååå trött! Somnade nog runt halv ett tiden inatt och kliver upp kl 9, vilket borde betyda att jag fått mer än 8h sömn.. jag har egentligen inte en aning om hur många timmar jag ska sova för att vakna pigg, får ta reda på det :)

Hade iaf ett sms på mobilen när jag vaknade från banken som skrev att jag hade 2 lönespecifikationer som väntade på min internetbank. För det första har jag redan fått den riktiga (som dessutom var riktigt fin) och för det andra så var dom från Krokoms Kommun. Där har jag väl ändå inte jobbat? Nä detta är nånting jag får ta och kolla upp. Höra med mina kollegor om dom fått samma sak.

Nä, slänga in mig i duschen, idag har vi p-möte och börjar kl 11 så åker om 45 minuter. 11.00-14.00 / 15.00-21.00 idag.


Kommentar:
#1: Ubbe

jag har oxå fått från krokoms kommun?:S...men ingenting utbetalt..fattar nada!

2009-01-27 @ 08:43:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: