annanordlund

2009-01-28
20:04:48

Jag är blödig.
Har kollat på 3 avsnitt av Private Practice á 40 min var. Jag har nog lätt gråtit i sammanlagt 1 timme. Barn som dör, giftermål, ytterligare barn som dör och helt sjuka etiska dilemman ingen människa borde ställas inför. Ja, jag vet det är bara tv, men likförbaskat sitter jag där och lipar.

Varit ledig hela dagen, det är skittråkigt! Har inget vettigt att göra förutom att städa, men där går gränsen. Jag vill inte behöva städa när jag är ledig, det är inte så värst stökigt heller så. Jag har inte haft ett enda ärende på hela dagen. Hur ska det gå nästa helg då jag är ledig hela tors, fre, lör och sön? Killarna ska till fjälls och vi flickor får snällt stanna hemma :P
Jag kommer vara uttråkad redan torsdag kväll. Men det får jag ta tag i då helt enkelt. Imorgon och fredag ska jag iaf jobba :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: