annanordlund

2009-01-25
19:44:11

I Hate Sundays
Jag avskyr söndagar då älsklingen åker! Det känns som att hela lägenheten bara stannar av och att jag drömt att han varit här. Men jag har vasen med 10 rosor och min ljusstake (och självklart diverse saker lämnade där de inte ska vara ;P) som bevis på att han faktiskt varit hemma :) Saknar honom redan!


Den ser otroligt liten ut på bilden men den täcker den väggen bra. Ett otroligt mysigt sken sprids i hela sovrummet :)

Igår såg vi matrix 1 och 2 och sedan idag 3:an. Det var en otrolig kvalité på blu-ray filmerna kan jag lova! Knivskarp bild!
Jag hade faktiskt inte sett 3:an innan, skämdes nästan lite :)

Jag måste säga grattis till Ubbe och Hannas förlovning! Det var jättefina ringar ni hittat :)

Måste säga att jag också blir väldigt sugen! :) Satt och kikade runt lite igår på utbudet, jag vill ha en ring som ingen annan har och det är ju inte det lättaste att hitta, samtidigt så ser inte alla ringar lika bra ut på nätet som i verkligheten, så man får nog gå och kika runt i butikerna sen nångång. Men priserna är så mycket lägre på nätet!
Samtidigt som att jag skulle kunna förlova mig redan imorgon så är det ju ingen brådska, jag ska ändå vara med min älskling i evigheters evigheter ändå, vi hinner :) Men det hade ju varit roligt .. :)

Tror älskling blev lite orolig igår för när varje gång han gick in på kontoret så satt jag och tittade på bebisbilder i mammabeckas blogg. Hennes barn är så otroligt söta och tvillingarna är så charmiga! Klart man är sugen men det är heller ingen brådska :)

Men ibland kan jag verkligen önska att framtiden redan skulle vara här, särskilt när man går i vardagslunket = jobbar, äter och sover. Jag skulle vilja sitta i vårat hus och vara mammaledig :) Men om några år så, om jag närmar mig 25 kan ni väl påminna mig om att jag har lite att ta tag i? :)


Kommentar:
#1: Ubbe

tackar tackar...jag tror nog de är din tur snart jag;) ses på jobbet sen

2009-01-26 @ 08:18:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: